maandag 10 oktober 2016

Gehaakte warme sloffen...

Ik weet het ze verdienen niet de schoonheidsprijs maar ze zitten zo heerlijk warm. Vorig jaar maakte ik ze alleen maar in het zwart maar gelukkig heeft de man met de grote Z nu ook allerlei andere kleuren van deze Tweed wol.
Inmiddels alweer een aantal gemaakt want het begint frisser te worden en dan zijn warme pootjes maar al te fijn.[ook voor de rest van de fam]
En natuurlijk kun je ze ook nog een beetje opleuken door er allerlei toeters en bellen op aan te brengen maar mij gaat het er om dat ze warm zitten en dat zitten ze want ze zijn ook nog eens gehaakt met dubbele wol.
De zooltjes maak ik ook dubbel want dan lopen ze nog zachter, de antislip haal ik in de kampeer winkel want die van de bouwmarkt slijt veel te hard.
Wil jij ook het patroon, dan kun je het hieronder downloaden.

 HIER 


5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke sloffen en mooi dat er zo'n zooltje onder kan ,want inderdaad ze slijten dan niet zo erg .
    Bedankt voor het patroon en de uitleg .
    Groetjes ,Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijne warme sloffen... de mijne zijn na een jaar of 5 helemaal op, dus binnenkort hier ook maar weer eens een paar haken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk hè? Lekker warme voeten in zelfgehaakte sloffen. Ze zien er mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Warme voeten met zelfgehaakte sloffen. Goed idee. Mooie kleur.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties.
Informatie clairehaakmuts@gmail.com
Groetjes van Claire.